11 kwietnia 2016, 22:11
Wszystkich zapraszamy na :www.KKP.4ra.pl
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
Wszystkich zapraszamy na :www.KKP.4ra.pl
KTM SX 125
silnik:*Jednocylindrowy
poj:*124.8 cm
skrzynia biegów:*6 biegowa
Wymiary
rozstaw osi 1,475 mm
ws siedzenia 960 mm
KKP
Crossy Yamaha
Sprawa bardzo prosta. Motocykl crossowy nie ma homologacji i jest przeznaczony z założenia do sportu. Jest on idealnym połączeniem mocy z niską wagą i niesamowitą poręcznością. Coraz częściej fabryczne motocykle zbliżone są do zawodniczego ideału i by efektywnie startować w zawodach, nie trzeba inwestować w dodatkowe części tuningowe. Nie oznacza to jednak, że nasze maszyny mają pozostać w oryginale. Na rynku znajdziemy setki części tuningowych, w zależności od zasobności portfela i wymagań. Rozbieżność klasowa takich sprzętów jest bardzo duża - od malutkich 65ccm do mocarnych pięćsetek, startujących w klasie MX3. Warto także wspomnieć, że dopiero od kilku lat w Motocrossie królują motocykle czterosuwowe, które wyparły przestarzałe dwusuwy. Wbrew pozorom jednak sprzętami z jednostkami dwusuwowymi z powodzeniem można się ścigać, co czynią zresztą niektórzy topowi zawodnicy.
Witajcie na naszym blogu. U nas znajdziecie :
- opisy crossów
-ciekawostki o crossach.
Będziemy się podpisywać KKP jako Kacper, Kacper i Piotrek.
KKP