Enduro Szuzuki
11 kwietnia 2016, 15:28
Crossy Yamaha
Sprawa bardzo prosta. Motocykl crossowy nie ma homologacji i jest przeznaczony z założenia do sportu. Jest on idealnym połączeniem mocy z niską wagą i niesamowitą poręcznością. Coraz częściej fabryczne motocykle zbliżone są do zawodniczego ideału i by efektywnie startować w zawodach, nie trzeba inwestować w dodatkowe części tuningowe. Nie oznacza to jednak, że nasze maszyny mają pozostać w oryginale. Na rynku znajdziemy setki części tuningowych, w zależności od zasobności portfela i wymagań. Rozbieżność klasowa takich sprzętów jest bardzo duża - od malutkich 65ccm do mocarnych pięćsetek, startujących w klasie MX3. Warto także wspomnieć, że dopiero od kilku lat w Motocrossie królują motocykle czterosuwowe, które wyparły przestarzałe dwusuwy. Wbrew pozorom jednak sprzętami z jednostkami dwusuwowymi z powodzeniem można się ścigać, co czynią zresztą niektórzy topowi zawodnicy.
Dodaj komentarz